vijesti

Aktivnosti

Poziv na predstavljanje projekta CEKOM-SPIN

Ministarstvo regionalnoga razvoja i fondova Europske unije uz podršku Europske komisije i ove godine organizira „Dane otvorenih vrata EU projekata“. U sklopu toga pozivamo sve zainteresirane na prezentaciju projekta „Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN“ koja će se održati 29.11.2021. godine (ponedjeljak) s početkom u 11:00 h u konferencijskoj dvorani CEKOM SPIN-a, Industrijska 24, 34000 Požega.
Razdoblje provedbe projekta je od 1. siječnja 2019. do 31. prosinca 2023. godine. Ukupna vrijednost projekta iznosi 118.635.689,57 HRK.

Projektom CEKOM SPIN žele se razviti inovativni proizvodi iz masivnog drva u kombinaciji sa drugim materijalima.
Nositelj projekta je poduzeće Spin Valis d.d. Partneri na projektu su mali poduzetnik Kuzmić d.o.o. i mikro poduzetnik Igla, krojački obrt.


Za sudjelovanje na prezentaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu stipo.jelusic@spinvalis.hr najkasnije do 25.11.2021. do 15:00 sati.

Radi odluke o nužnim epidemiološkim mjerama potrebno je posjedovati potvrdu o cijepljenju ili preboljenju COVID-19 bolesti kako bi se moglo pristupiti prezentaciji.
Radujemo se Vašem dolasku!

Poziv na 7. edukacijsku radionicu – Istraživanje i razvoj namještaja za rad

U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 7. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za rad.  

Radionica će se održati u prostorima Klastera Cekom SPIN, Konferencijska dvorana Cekom, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, dana 28. i 29. rujna 2021. god. Radionicu će voditi prof. Mladen Orešić.

7. RADIONICA: ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NAMJEŠTAJA ZA RAD

Termin: 28. i 29. rujna 2021. god., Spin Valis, Požega
Naručitelj: Spin Valis
Izvršitelj: DC Orešić
Voditelj: Mladen Orešić
Suradnici: Simon Morasi Piperčić

Dnevni red 28. rujna 2021.
10.00 – 10.30 〉 Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11.00 〉 Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 〉 Pregled povijesnog razvoja namještaja za rad
11.30 – 12.00 〉 Detektiranje tipoloških karakteristika suvremenog namještaja za rad
12.00 – 13.00 〉 Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za rad i načina vrednovanja
13.00 – 13.30 〉 Pauza
13.30 – 14.00 〉 Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 〉 Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 〉 Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama

Dnevni red 29. rujna 2021.
10.00 –  12.00 〉 Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 〉 Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 〉 Pauza
13.30 – 15.00 〉 Definiranje tipologije namještaja za rad i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 〉 Zaključci radionice

Cijena kotizacije iznosi 1.200,00 HRK + PDV po osobi.

Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 27. rujna 2021. do 15:00 sati.

Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0

Poziv na 6. edukacijsku radionicu – Istraživanje i razvoj namještaja za odlaganje, edukacijsko predavanje

U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 6. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za odlaganje.
Radionica će se održati u prostorima Klaster Cekom SPIN, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, u Maloj Sali, dana 05. i 06. svibnja 2021.

6. RADIONICA: ISTRAŽIVANJE I RAZVOJ NAMJEŠTAJA ZA ODLAGANJE

Termin: 5. i 6. svibnja 2021. god., Spin Valis, Požega
Naručitelj: Spin Valis
Izvršitelj: DC Orešić
Voditelj: Mladen Orešić
Suradnici: Neven Kovačić, Simon Morasi Piperčić

Dnevni red 5. svibnja 2021.
10.00 – 10.30 〉 Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11.00 〉 Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 〉 Pregled povijesnog razvoja namještaja za odlaganje
11.30 – 12.00 〉 Detektiranje tipoloških karakteristika suvremenog namještaja za odlaganje
12.00 – 13.00 〉 Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za odlaganjei načina vrednovanja
13.00 – 13.30 〉 Pauza
13.30 – 14.00 〉 Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 〉 Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 〉 Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama

Dnevni red 6. svibnja 2021.
10.00 –  12.00 〉 Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 〉 Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 〉 Pauza
13.30 – 15.00 〉 Definiranje tipologije namještaja za odlaganje i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 〉 Zaključci radionice

Cijena kotizacije iznosi 1200,00 HRK + PDV po osobi.

Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 03. svibnja 2021. do 15:00 sati.

Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0

Dizajneri u CEKOM SPIN-u

Na inicijativu Spin Valis-a, nositelja projekta Centra kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda (CEKOM SPIN) i njihovih partnera Kuzmić i Igla, 17. lipnja 2020. godine je za desetak naših, u svijetu renomiranih dizajnera, održan posjet Centru u osnivanju. Cilj posjeta je bio informiranje o provedbi uspostave inovacijskoga klastera i upoznavanje s potencijalima razvoja novih proizvoda od masivnoga drveta u kombinaciji s drugim materijalima.

Dizajnerima je prezentirana povijest i planovi za budućnost tvornice i partnera, organizacija i struktura inovacijskoga klastera CEKOM SPIN-a, strategija razvoja te stručni i tehnološki resursi. Domaćini, voditelj projekta Marko Žmire sa suradnicima i rukovodstvo Spin Valis-a i partnera, izrazili su pritom namjeru uspostavljanja dugoročne suradnje s dizajnerima na polju razvoja inovativnih proizvoda s ciljem postizanja više dodane vrijednosti, prepoznatljivosti i konkurentnosti na globalnome tržištu namještaja, što su dizajneri sa zadovoljstvom podržali. Mladen Orešić ih je, ispred DC Orešić kao izvršitelja i organizatora usluga na području dizajna u projektu, informirao o planiranim istraživačko-razvojnim aktivnostima te predstavio nazočne dizajnere:

Numen / For Use — Nikola Radeljković
Grupa — Filip Despot, Ivana Pavić i Tihana Taraba
Neisako — Neven Kovačić
SMPDO — Simon Morasi Piperčić
Regular Company — Ruder Novak-Mikulic, Tihomir Filipec
Thinkobjects — Jelena Lukač Kirš, Jakov Šrajer i Maša Vukmanović

Suglasnost o neupitnoj potrebi za takvom suradnjom, iskazana je i nakon radnoga dijela sastanka u neformalnim razgovorima i druženju.


Poziv na 5. radionicu – Istraživanje i razvoj namještaja za spavanje

U sklopu projekta Centar kompetencija za razvoj inovativnih drvnih proizvoda – CEKOM SPIN pozivamo Vas na 5. radionicu Istraživanje i razvoj namještaja za spavanje.
Radionica će se održati u prostorima Klastera Cekom SPIN, Spin Valis d.d. Industrijska 24, Požega, u Maloj Sali, dana 4. i 5. veljače 2021. god. Radionicu će voditi prof. Mladen Orešić.

Naručitelj: Spin Valis
Izvršitelj: DC Orešić
Voditelj: Mladen Orešić
Suradnici: Neven Kovačić, Simon Morasi Piperčić

Dnevni red 4. veljače 2021.
10.00 – 10.30 〉 Informiranje o sadržaju i svrsi radionice; Upoznavanje sudionika
10.30 – 11.00 〉 Detektiranje područja istraživanja za dizajn
11.00 – 11.30 〉 Pregled povijesnog razvoja namještaja za spavanje
11.30 – 12.00 〉 Detektiranje tipoloških karakteristika suvremenog namještaja za spavanje
12.00 – 13.00 〉 Detektiranje čimbenika dizajna namještaja za spavanje i načina vrednovanja
13.00 – 13.30 〉 Pauza
13.30 – 14.00 〉 Formiranje dokumenta Indeks dizajna
14.00 – 15.30 〉 Izbor referentnih proizvoda vlastite proizvodnje, konkurencije, ciljane konkurencije i lidera na tržištu
15.30 – 16.00 〉 Sažetak obavljenog i raspodjela aktivnosti po grupama

Dnevni red 5. veljače 2021.
10.00 –  12.00 〉 Rad u grupama po područjima istraživanja
12.00 – 13.00 〉 Izvještavanje grupa o obavljenom
13-00 – 13.30 〉 Pauza
13.30 – 15.00 〉 Definiranje tipologije namještaja za spavanje  i hodograma razvoja
15.30 – 16.00 〉 Zaključci radionice

Cijena kotizacije iznosi 1200,00 HRK + PDV po osobi.

Za sudjelovanje na edukaciji potrebno je poslati prijavu koja sadrži ime i prezime te naziv tvrtke/institucije (ako je primjenjivo) na e-mail adresu vlatka.zmire@spinvalis.hr te uplatiti kotizaciju najkasnije do 03.02.2021. do 15:00 sati.

Broj računa za uplatu kotizacije: HR57 2340 0091 5110 4299 0